ناتی داگ برای 3 پروژه اعلام نشده استخدام می کند

ناتی داگ برای 3 پروژه اعلام نشده استخدام می کند

توسعه دهنده Last of Us و Uncharted مرتباً در حال گسترش است و در حال حاضر - استودیو برای 3 پروژه اعلام نشده استخدام می کند.

نیل دراکمن، رئیس مشترک و مدیر خلاق استودیو در The Last of Us در توییتر به 3 پروژه در حال توسعه اشاره کرد. مجموعه‌ای از موقعیت‌های باز در سراسر انیمیشن، هنر، صدا، تولید، برنامه‌نویسی، QA  و بسیاری از بخش‌های دیگر برای متقاضیان علاقه‌مند در دسترس است تا درخواست دهند .

یکی از این 3 پروژه، بخش چندنفره The Last of Us Part 2 است (که مدت هاست در حال توسعه بوده است). بر اساس شایعات، بازسازی PS5 اولین بازی The Last of Us به احتمال زیاد دومین پروژه این استودیو است، در حالی که پروژه سوم و نهایی می تواند برش کارگردانی برای The Last of Us 2 یا شاید حتی یک بازی جدید Uncharted باشد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6514

خبرنامه بازی ها

گالری